
اين شركت چهارشنبه گفت: فيس بوك سياست هاي خود را در مورد تبليغات واقعي كه توسط سياستمداران تبليغ شده اند تغيير نخواهد داد و يا توانايي هاي تبليغاتي سياسي را محدود نمي كند. اين شركت چهارشنبه گفت: در عوض ، فيس بوك اعلام كرد كه شفافيت پيرامون تبليغات سياسي را گسترش داده و به كاربران خود كنترل بيشتري خواهد داد. آنها مي بينند. اين تصميم پس از تحمل بيش از سه ماه انتقاد سياستمداران و فعالان دموكراتيك در مورد تصميم خود مبني بر عدم بررسي واقعي تبليغات از مبارزات سياسي است. در آن زمان ، توييتر تبليغات سياسي را به طور كلي ممنوع اعلام كرد ، در حالي كه گوگل اعلام كرد كه چگونه مي توان تبليغات را براي كاربران كوچك كرد. در حالي كه مدير اجرايي مارك زاكربرگ هرگز قصد نداشت تبليغات سياسي را بر روي سكو ممنوع كند و نه تغيير سياست در مورد بررسي واقعيت ، منابع آشنا با مباحث فيس بوك كه قبلاً به NBC News گفته بود ، اين شركت محدوديت هايي را براي برنامه ريزي تبليغات از سياستمداران در نظر گرفته بود. Rob Leathern ، مدير مديريت محصول فيس بوك ، مجموعه اي از تغييرات را اعلام كرد. كتابخانه در روز چهارشنبه ، از جمله افشاي داده هاي جديد ، اندازه مخاطب مورد نظر را براي هر تبليغ و ابزارهاي جديد نشان مي دهد كه جستجوي و مرور تبليغات سياسي را آسان تر مي كند. "در حالي كه توييتر تصميم به مسدود كردن تبليغات سياسي گرفته است و گوگل تصميم گرفته است تا هدفگذاري را محدود كند. از تبليغات سياسي ما تصميم مي گيريم شفافيت را گسترش دهيم و در هنگام تبليغات سياسي كنترل بيشتري به مردم بدهيم. "لرت در يك پست وبلاگ در وب سايت شركت فيس بوك نوشت. تصميم فيس بوك
اوپ ، و مبارزات انتخاباتي ، از جمله هر دو كميته جمهوري خواه و دموكرات در ايالات متحده ، "او نوشت. لاترين گفت بيش از 85 درصد از پول صرف شده توسط نامزدهاي رياست جمهوري به تبليغات تبليغاتي اختصاص داده شده براي مخاطبان كه تخمين زده مي شود بيشتر از 250،000 باشد. تبليغات منعكس كننده ديدگاه بزرگتر آن در مورد نقش آن در انتخابات است. "در نهايت ، ما فكر نمي كنيم تصميم گيري در مورد تبليغات سياسي توسط شركت هاي خصوصي گرفته شود ،". ماه هاي اخير. فيس بوك ، كه از زمان انتخابات سال 2016 با نظارت گسترده اي در مورد نقش خود در سياست روبرو شده است ، همچنين خواستار مقررات دولتي است كه مي تواند يك استاندارد صنعت را در مورد نحوه عملكرد سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي با گفتار سياسي و تبليغات سياسي تنظيم كند. ساير مديران فيس بوك ابراز حمايت كرده اند. براي سياست هاي شركت
منبع