گزارش‌ها حاكي از آن است كه خلبانان خطوط هوايي اتيوپي قبل از سقوط بوئينگ ماكس , گام‌هاي اضطراري بوئينگ را دنبال مي‌كردند .

۲۵ بازديد
گزارش‌ها  حاكي  از آن  است كه خلبانان  خطوط هوايي  اتيوپي  قبل از  سقوط  بوئينگ  ماكس  , گام‌هاي  اضطراري  بوئينگ  را  دنبال مي‌كردند  .

ژورنال وال استريت گزارش داد كه خلبانان اين هواپيما كه در ماه مارس در اتيوپي سقوط كرده بودند, ابتدا به دنبال كنترل هواپيما بودند, اما در نهايت شكست خورد, روزنامه وال استريت گزارش داد كه اعضايش پس از برخاستن از هواپيما خارج شدند اما نتوانستند هواپيما را بالا ببرند. خدمه خطوط هوايي اتيوپي, قبل از سقوط هواپيما, سيستم كنترل را پشت سر گذاشتند. اين گزارش آخرين گزارش در ميان افزايش فشار بر بوئينگ و اداره هوانوردي فدرال بر روي ادعاهاي آن‌ها مبني بر اينكه اين سانحه ممكن است به سادگي روش‌هاي ايمني ايجاد شده را دنبال كند. جزئيات جديد اين سانحه براساس داده‌هايي است كه از كادر " جعبه سياه " هواپيما گرفته شده‌است. ~~~ اين خلبان, قابليت جلوگيري از واماندگي را روشن مي‌كند و سپس از سوييچ‌هاي الكتريكي براي بالا بردن بيني استفاده مي‌كند. مقامات دولتي و بازرسان گفتند اين احتمال وجود دارد كه كنترل‌هاي دستي براي بالا بردن دماغ هواپيما انجام نشود, و خلبانان تلاش كردند تا سيستم را براي مبارزه با زاويه پايين جت نصب كنند. اين هييت گفت كه faa در مورد اين كمبودها در اوايل ماه اوت مطلع شده‌است. اداره عدالت سازماني را راه‌اندازي كرده‌است

انتظار مي‌رود كه بازرسان probe.Ethi opian گزارشي مقدماتي درباره اين سقوط در روزه‌اي آينده منتشر كنند . بازرسان در پي سانحه 610 پرواز شماره 610 در اندونزي فكر مي‌كنند كه نقص‌هاي سيستم مشابه شامل داده‌هاي اشتباه از يك سنسور منفرد است كه باعث ايجاد سيستم MCAS براي سيستم كنترل پرواز بوئينگ 737 مي‌شود . اين هواپيما در ابتدا قصد داشت كه هفته گذشته اين تعمير را به اف آ آ ارسال كند , اما گفت كه به زمان بيشتري نياز دارد . طبق


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.