چرا تيلور سويفت با YouTube نمي جنگد

همه خبر ها در باره كشور قشنگ ايران را با ما دنبال كنيد

چرا تيلور سويفت با YouTube نمي جنگد

۲۶ بازديد
چرا تيلور سويفت با YouTube نمي جنگد

" تيلور سويفت " در روز 21 ژوئن , " براي شركت اپل , عشق تيلور " , در صفحه Tumblr خود , شركت را به خاطر تصميم خود مبني بر عدم پرداخت موسيقي دانان , نويسندگان و توليد كنندگان در طول دوره محاكمه سه ماه شركت اپل , معرفي كرد . جفري Rabhan , رئيس موسسه ضبط موسيقي ضبط‌شده در دانشگاه نيويورك و يك مدير موسيقي كه بيش از 20 سال است كه در اين صنعت حضور داشته‌است , گفت : " در عرض چند ساعت , اپل به نوبه خود يك U را ساخت و اعلام كرد كه در حال معكوس كردن سياستش است . وي افزود : " پستش به طور واضح و واضح نوشته شده بود . " تيلور سويفت خطاب به اپل : " شما مي‌توانيد " 1989 " را پس از allJune 26 , 201500 : 42 مخالفت Swift's از تصميم Apple's براي اولين بار كه آشكارا احساسات خود را در مورد صنعت پخش موسيقي بيان كرد , رد كنيد . در اواخر سال گذشته , سويفت موسيقي خود را از Spotify در تلاش براي تاكيد بر پيامدهاي منفي پخش رايگان در آينده موسيقي كشيد : تيلور Swift's 1989 tops 5 m SalesBut يك پلت فرم وجود دارد كه سويفت " خون بد " ندارد : يوتيوب . اين برنده هفت بار برنده جايزه گرمي در صفحه وب سايت her در مورد مخالفت خود با سرويس رايگان گوگل است و در واقع مي‌خواهد كه شنوندگان موسيقي خود را از ويديو به اشتراك گذاري ويديو دانلود كنند . پاسخ ساده اين است كه اقتصاد YouTube

براي كشف و مصرف موسيقي برويد. لاري ميلر, استاد تجارت موسيقي در دانشكده فرهنگ, تحصيل و توسعه انساني گفت: " من فكر مي‌كنم كه دليل اينكه او در يوتيوب قرار ندارد بايد با بازاريابي درك شده و نفوذ تبليغاتي اين نوع از رسانه‌ها در ارتباط با بازاريابي درك شده و نفوذ تبليغاتي خدمات پخش تعاملي مانند Spotify و اپل, مهم باشد. " ۲۰: چرا اپل به appease تيلور با visibility.Read كه بيش از ۷۵ ميليون كاربر دارد نياز دارد, YouTube كه بيش از ۱ ميليارد كاربر دارد, كه تا حدودي به لطف سويفت در حال رشد است. پس از ترك Spotify, فيلم‌هاي رسمي و محتواي توليد شده توسط كاربر در يوتيوب تقريباً از ۱۲.۵ ميليون بيننده روزانه به ۲۴ ميليون بيننده در طول يك هفته دو برابر شده‌است. علاوه بر اين, صفحاتي كه داراي موسيقي Swift's هستند, آي تيونز يا سايت آمازون را دارند كه در آن كاربران به راحتي مي‌توانند با آپلود كردن ويديو خود به Vevo, يك وب سايت به ميزباني وب سايت يوتيوب با هدف كسب درآمد از ويديو از طريق تبليغات, مبلغ ۲۰۰ ميليون دلار را افزايش دهند. Vevo كه در سال ۲۰۰۹ راه‌اندازي شد, يك سرمايه‌گذاري مشترك با شركت سوني موسيقي سوني, گروه موسيقي جهاني و رسانه‌اي ابوظبي است كه به عنوان هولو براي ويديوهاي موسيقي در نظر گرفته مي‌شود. در اين ويديو حدود ۵۰ ميليون دلار در اين ويديو سرمايه‌گذاري شده‌است كه به عنوان بخشي از تلاش براي نگه داشتن ۱۴۰ هزار ويديو از شبكه سي ان ان پخش مي‌شود: تيلور سوييفت (سويفت) كه برچسب مستقل آن توسط گروه موسيقي يونيورسال پخش مي‌شود, كانال Vevo خود را در يوتيوب قرار مي‌دهد جايي كه تيم آن‌ها مي‌تواند آخرين vid را آپلود كند.

eos. با اين حال، YouTube در عين حال درصد اعضاي خانواده را نشان نمي‌دهد، اما متخصصان صنعت ويديو را با تبليغات تخمين مي‌زنند كه تقريبا براي هر ۱۰۰۰ دلار براي هر ۱۰۰۰ دلار يك حضور موفق در يوتيوب داشته باشد. آخرين آهنگ او، "خون بد" كه در كانال تيلور سوييفت با نام "خون بد" مطرح شده‌بود، از زماني كه يك ماه پيش پست شد و با به دست آوردن ۲۰.۱ ميليون ساعت در روز اول سال ۲۰۱۴ خود، جايگاه دوم را در ۱۰ شبكه برتر Vevo براساس تعداد نظرات و مشتركين قرار داد. The يك كانال پر سود در يوتيوب براي يك دوره زماني DisneyCollector BR بود، كه ويديوهايي از دست بازي با toys.Tayl كودكان پخش مي‌كند يا "سوئيفت" ۳، ۲۰۱۵۰۰: ۴۳ يوتيوب يك خروجي اقتصادي ديگر براي سويفت را از طريق محتواي توليد شده توسط كاربر فراهم مي‌كند كه شامل آهنگ‌هاي او مي‌شود. به عنوان مثال، اگر آهنگ "تكان دادن" سويفت در يك قطعه فكاهي جالب در يوتيوب قرار گيرد، او توانايي درخواست حذف آن از سايت را دارد." سوئيفت "در مصاحبه‌اي با ياهو در مصاحبه با Yahoo گفت كه او مايل نيست كه به عنوان يك" آزمايش بزرگ " از خلاقيت طرفداران استفاده كند، زيرا با وجود خدمات ويژه Spotify، اين شركت نياز به مشاركت دادن به هيچ بخشي از موسيقي ندارد، زيرا با وجود خدمات حق بيمه Spotify، اين شركت همه مجوزهاي لازم براي پخش موسيقي را دارد و بيش از ۷۰ درصد درآمد Spotify به دارندگان حقوق تعلق مي‌گيرد. اين هنرمندان به همان اندازه از اين معاملات بهره‌مند نشدند. بيشتر از CNBC: تيلور سوييفت (Taylor Swift)، پس از اينكه في SpatAdditionally، Spotify ادعا مي‌كند كه اين آلبوم را پرداخت كرده‌است، آلبوم سال ۱۹۸۹ را در اپل پخش كرد.

بيش از 2 ميليارد دلار براي ثبت برچسب ها ، و دارندگان حقوق مي توانند بين 0.006 تا 0.0084 دلار در هر جريان داشته باشند. با اين حال ، مدل پرداخت به اندازه YouTube براي هنرمندان سودآور نيست ، همچنين به كاربران امكان مي دهد موسيقي را به صورت رايگان پخش كنند. بنابراين در حالي كه او به اعتقادات خود در مورد جريان علاقه دارد ، تيلور از نگه داشتن فيلم هاي موسيقي خود در YouTube ارزش بيشتري مي گيرد. مدرسه Steinhardt موافق است. "اين يك كشش خواهد بود كه بگوييم YouTube مي تواند هدف بعدي او باشد."


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.